close
 
↑ 無聊的人可以去跳跳屋頂
http://www.wretch.cc/blog/an771111&article_id=10285508

歌名:  Accidentally in Love
主唱者: Counting Crows



So she said what's the problem baby
她輕聲的問"你怎麼了"
What's the problem I don't know
我自己也找不出原因
Well maybe I'm in love (love)
我想,我是戀愛了吧

Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it
我無法停止想像

How much longer will it take to cure this
要經過多久才會停止
Just to cure it cause I can't ignore it if it's love (love)
如果是愛的話,那我希望所有幻想都能成真
Makes me wanna turn around and face me but I don't know nothing 'bout love
我想要勇往直前的去尋找愛但是又怕受傷害

Come on, come on
來吧,一起來吧
Turn a little faster
加快腳步
Come on, come on
來吧,一起來吧
The world will follow after
世界在我們的腳下
Come on, come on
來吧,一起來吧
Cause everybody's after love
一起尋找愛吧

So I said I'm a snowball running
我的心像一顆滾動中的雪球
Running down into the spring that's coming all this love
當我找到一個四季如春,有愛的地方
Melting under blue skies
Belting out sunlight
Shimmering love
我的心漸漸融化在那閃耀溫度的愛裡

Well baby I surrender
To the strawberry ice cream
親愛的,我不得不向那甜如蜜的愛投降
Never ever end of all this love
Well I didn't mean to do it
But there's no escaping your love
你的愛排山倒海的來,我已無法逃脫

These lines of lightning
Mean we're never alone,
Never alone, no, no
我們已經不能沒有彼此

Come on, Come on
來吧,一起來吧
Move a little closer
再靠近一點
Come on, Come on
來吧,一起來吧
I want to hear you whisper
我要聽到你輕聲對我說
Come on, Come on
來吧,一起來吧
Settle down inside my love
我要給你滿分的愛

Come on, come on
來吧,一起來吧
Jump a little higher
再高一點
Come on, come on
來吧,一起來吧
If you feel a little lighter
如果你有想飛的感覺
Come on, come on
來吧,一起來吧
We were once
Upon a time in love
那種感覺就是愛

We're accidentally in love
我們都戀愛了
Accidentally in love [x7]
不小心的掉入愛裡

Accidentally
不經意的

I'm In Love, I'm in Love,
I'm in Love, I'm in Love,
I'm in Love, I'm in Love,
我要大聲的說,我戀愛了
Accidentally [x2]
不經意的

Come on, come on
來吧,一起來吧
Spin a little tighter
墊起腳尖旋轉吧
Come on, come on
來吧,一起來吧
And the world's a little brighter
這世界是多麼的美妙
Come on, come on
來吧,一起來吧
Just get yourself inside her
付出你滿分的愛

Love ...I'm in love
我想我是戀愛了




【小妞小語】


好冷的元旦,來首好甜的歌曲。
看過史瑞克的人應該都會對這首歌很印象深刻,
前幾天看到第四台重播,
雖然家裡的DVD架上有史瑞克影片,
但是看看有廣告的節目有時候會有更不一樣的感覺,
祝大家 新年快樂囉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶達人魚魚 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()