close
I don't wanna talk about it by Rod Stewart

I don't wanna talk about it(我不想談這件事)

I can tell by your eyes 
從你眼中,我看得出來

that you've probaly been crying forever
你已經哭過千百回了

And the stars in the sky don't mean nothing 
天上的星星對你毫無意義

To you they're a mirror
對你而言,它們就像鏡子

I don't wanna talk about it
我不想談這件事

How you broke my heart
關於你是如何傷了我的心

If I stay here just a little bit longer
如果我留下來久一點

If I stay here
如果我留下來 
won't you listen to my heart. oh, my heart
你可會傾聽我的心事

If I stand all alone
如果我孤伶伶的站著 

Will the shadows hide the color of my heart
影子可會掩蓋我內心的顏色

Blue for the tears, black for the night's fears
藍色是淚水,黑色是夜晚的恐懼

The stars in the sky don't mean nothing 
天上的星星對你毫無意義

To you they're a mirror
對你而言,它們就像鏡子




因為你...因為愛... by  楊培安

作詞:楊培安 
作曲:Whitten Danny 
編曲:陳國華

你靜靜的離開 手放開 沒有牽絆的離開
我漸漸的釋懷 心還在 明白捨得是真愛

*放心走吧 不要回頭 雖然我還在
 雖然你曾說過路要一起走 
雖然擁有好過寂寞
 時間不會停留 你還在我心中

我還需要時間 
因為你 我才學會珍惜
你就不在 也不會再回來
剩下自己面對未來 
因為愛 再苦我也能捱

Repeat * *

Wu~心中 Wu~

arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶達人魚魚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()