close



Come What May

Ewan:
Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
I want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

Chorus:
Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Nicole:
Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect garce

Ewan and Nicole:
Suddenly my life doesn't seem such a waste
But our world revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song I'll be there by your side
Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you (I love you)
Until the end of time

Chorus

Oh, come what may, come what may
I will love you, I will love you
Suddenly the would seems such a perfect place

Chorus



【中文翻譯歌詞】


Come What May

哪怕受盡風霜

Ewan:
從不知道我會有這樣的感受
像是從未曾見過蔚藍的天空
讓我消失在妳的熱吻之中
讓妳的愛戀隨著每天加深
聆聽我的心, 妳是否聽到它的吟唱
告訴我奉獻我的一切給妳
四季輪替, 寒冬過後春天即將降臨
但我愛妳直到時間的盡頭

*哪怕受盡風霜
哪怕受盡風霜
我會愛妳直到失去生命的那天

Nicole:
突然間, 世界變得如此美好
突然間, 世界運轉得如此優雅

Ewan and Nicole:
突然間, 我的生命不再毫無意義
我們的世界隨著你旋轉
沒有無法攀越的高山
沒有無法橫渡的大河
大聲唱出這首歌, 我就會來到你身旁
狂風驟雨也許即將來臨
星星也許互相撞擊
但我愛妳(我愛妳)
直到時間的盡頭

重覆*

哪怕受盡風霜, 哪怕受盡風霜
我會愛妳, 我會愛妳
突然間世界變得如此美好

重覆*




【音樂資訊】

 

這張是紅磨坊的電影原聲帶內的歌曲,
紅磨坊是我超愛的一部歌舞劇,
尤其女主角NICOLE KIDMAN 她真的把劇中的女主角演的太棒了,
根本就是為她量身訂做的電影,
NICOLE KIDMAN 不僅長的性感漂亮,
唱歌也是啵棒~
可以阿湯哥真的沒那福氣,
或許是因為當時NICOLE KIDMAN(謝謝提醒)太紅了,把他的光芒掩蓋住吧!
就這樣結束了夫妻生活,
爾後阿湯哥陸陸續續談戀愛結婚離婚又結婚...
還好NICOLE KIDMAN 堅持自己的原則,
所以她真的是我很喜歡很欣賞的一個好萊塢演員。
謝謝大家喜歡這首歌囉~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶達人魚魚 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()